I letos jsme se zapojili do projektu Sněhuláci pro Afriku. Více se dozvíte zde
Nechali jsme si jako škola vytvořit svoji vlastní volnočasovou školní kolekci oblečení, jejíž náhled vidíte níže a kterou je možné si aktuálně pořídit na našem eshopu zde: https://www.kraloveskoly.
Objednávání je již spuštěno a bude možné až do 15. listopadu. Následně se eshop uzavře a objednané zboží půjde do výroby. Neváhejte proto, pokud si chcete pořídit ten svůj kousek ze školní kolekce.
Doufáme, že budete mít z naší nové kolekce stejnou radost jako máme my!
Eko info
Sběr kaštanů a žaludů,
začíná od 11. 10. 2021 – každé pondělí od 7.30 – 8.00hod.,na školní zahradě, zvážené kaštany umístit do pytlů pod stříškou
a nahlásit ve školní družině.
Kaštany a žaludy budou odevzdány myslivcům do HONITBY NOVÉ MĚSTO, 1kg kaštanů = 3Kč.
Naše škola se zapojila do projektu Desatero pro primární prevenci. Více se dozvíte zde
Dne 9.9.2021 se uskutečnili adaptační výlety - více se dozvíte v sekcích jednotlivých vyučujících
Žáci tráví relaxační přestávky na školní zahradě.
Vzdělávání žáků nadaných
Vzdělávání nadaných žáků je vymezeno § 17, zákona č. 561/2004Sb. a dále vyhláškou č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných. Naše škola pracuje s nadanými žáky v rámci projektu „Nadání je třeba rozvíjet.“
Při práci s těmito žáky jsou dodržovány jisté zásady, které umožňují akceleraci studia.
Vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním
Žáci, u kterých se projevují příznaky některé ze specifických poruch učení, jsou se souhlasem rodičů vyšetřeni v pedagogicko-psychologické poradně. Na základě vyšetření a doporučení poradny jsou pak žáci zařazováni do reedukační péče. S dětmi pracují zkušení pedagogové. Každý týden probíhá jedna vyučující hodina pravidelné dyslektické nápravy se souhlasem a za spolupráce rodičů. V případě, že PPP nebo speciálně pedagogické centrum diagnostikuje vývojovou poruchu učení je na žádost zákonných zástupců dítěte vypracován individuální vzdělávací plán, podle kterého se s dítětem v průběhu školního roku pracuje. V něm uvádíme závěry a doporučení z vyšetření v PPP. Při klasifikaci těchto dětí přihlížíme k vývojové poruše a hodnotíme s tolerancí.
Vzdělávání žáků prospěchově neúspěšných
Jedná se o žáky, z nepodnětného rodinného prostředí. U těchto žáků se setkáváme s nerovnoměrným vývojem dovedností zpravidla v neprospěch verbální inteligence, s netrénovanou pamětí, s nedostatečnými nebo žádnými pracovními a sociálními návyky. Pokud mohou někde tito žáci vyniknout, bývá to oblast zručnosti a praktických dovedností. Děti nejsou schopny se učit a zorganizovat si domácí přípravu, nejsou vedeny k vytvoření žádných návyků, a proto také nevyužívají svoje schopnosti. Dále se jedná o žáky, kteří jsou ohrožení sociálně nežádoucími jevy. Zpravidla se u nich objevuje neochota či neschopnost plnit povinnosti, ztráta zájmu o školu, záškoláctví, lhaní, podvádění, experimentování s návykovými látkami, překračování různých společenských norem atd.
Školní neúspěšnost s těmito obtížemi bývá zpravidla řešena v první řadě podrobnou psychologickou a speciálně pedagogickou diagnostikou předpokladů a vzdělávacích potřeb dítěte, která umožní nastavit vhodná opatření, jako je např. individuální vzdělávací plán. Ve škole nabízíme dílčí aktivity, jako jsou individuální konzultace či doučování, individuální či skupinovou integraci, skupinové vyučování. Dalším opatřením je jednoznačně zvýšená spolupráce s rodiči zaměřená na zvýšenou stimulaci dítěte a dostatečnou domácí přípravu a spolupráce s dalšími institucemi, jako je PPP, OSPOD, apod.
Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Žákem sociálně znevýhodněným je ten, který je vyšetřen odborníkem z Pedagogicko psychologické poradny, a následně je potvrzeno jeho znevýhodnění. Pro úspěšné vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodňujícího prostředí,je nejdůležitějším činitelem především učitel, který své žáky i jejich rodinné prostředí dobře zná, dovede volit vhodné přístupy a vytvářet ve třídě i ve škole příznivé společenské klima. Škola musí využívat výukové postupy vhodné pro rozmanité učební styly žáků a různé způsoby organizace výuky a plánovat výuku tak, aby vycházela ze zájmů, zkušeností a potřeb žáků, různých rodinných prostředí, zázemí, kultur, etnik a sociálního prostředí. Pro úspěšné vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním škola uvažuje o zřízení přípravného ročníku.
I letos jsme se zapojili do projektu Sněhuláci pro Afriku. Více se dozvíte zde
Nechali jsme si jako škola vytvořit svoji vlastní volnočasovou školní kolekci oblečení, jejíž náhled vidíte níže a kterou je možné si aktuálně pořídit na našem eshopu zde: https://www.kraloveskoly.
Objednávání je již spuštěno a bude možné až do 15. listopadu. Následně se eshop uzavře a objednané zboží půjde do výroby. Neváhejte proto, pokud si chcete pořídit ten svůj kousek ze školní kolekce.
Doufáme, že budete mít z naší nové kolekce stejnou radost jako máme my!
Eko info
Sběr kaštanů a žaludů,
začíná od 11. 10. 2021 – každé pondělí od 7.30 – 8.00hod.,na školní zahradě, zvážené kaštany umístit do pytlů pod stříškou
a nahlásit ve školní družině.
Kaštany a žaludy budou odevzdány myslivcům do HONITBY NOVÉ MĚSTO, 1kg kaštanů = 3Kč.
Naše škola se zapojila do projektu Desatero pro primární prevenci. Více se dozvíte zde
Dne 9.9.2021 se uskutečnili adaptační výlety - více se dozvíte v sekcích jednotlivých vyučujících
Žáci tráví relaxační přestávky na školní zahradě.
Copyright © 2013 - 2022 | SZŠ Antonína Sochora &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvorba webových stránek | Prohlášení o přísupnosti | Cookies