Kotva
Kalendář akcí
35. školní týden
Online škola

Přihlášení do školního systému zde

Rozvrhy
Mapa webu

SOUTĚŽ VE SBĚRU ZELENÝCH STOP

Vloženo: 20.5.2019 | Autor: Putiskova | Zobrazeno: 3731x

SOUTĚŽ VE SBĚRU ZELENÝCH STOP

 

Na duben naplánoval Ekotým v rámci projektu IKEA výzva celoškolní projekt, při němž všechny třídy pracovaly na zlepšení stavu ovzduší prostřednictvím zapojení ekologicky šetrné dopravy. Během projektu žáci sbírali zelené stopy za ekologicky šetrnou dopravu do a ze školy, stopičku navíc mohli získat za pěší nebo cyklovýlet, který třída společně podnikla. Největší průměr získaných stop na žáka získala na prvním stupni třída 2. B, na druhém stupni potom třída 8. A. Obě třídy si za odměnu za svou aktivitu pochutnaly na Fair Tradeových nanucích.

 

TŘÍDA

NASBÍRÁNO V PRŮMĚRU NA ŽÁKA

UMÍSTĚNÍ

PRVNÍ STUPEŇ

 

 

1.A

4,3

8.      

2.A

6,2

3.

2.B

7,69

1.

3.A

5,3

5.

3.B

5,1

6.

4.A

4,76

7.

4.B

6,53

2.

5.A

6,1

4.

DRUHÝ STUPEŇ

 

 

6.A

6,8

2.

6.B

6,3

3.

7.A

5,75

5.

8.A

7,0

1.

9.A

6,1

4.

 

 

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.